יום חמישי, 17 במאי 2012

נ-ק-ו-ד-ה !

אימא שלי נולדה בספרד. השפה ושמלות הפלמנקו זכורות לי מאז ומעולם. איתם זכורות לי גם
ה- Polka dots, הנקודות.

זה כבר לא סוד שהנקודות מקיפות אותנו מכל כיוון ומשפיעות על העולם העיצובי. לאור העובדה הזאת, החלטתי לאגד לפוסט אחד כמה עבודות ומוצרים ש"נדבקו" בנקודות...

נקודה!




הבנתי שהנקודה היא עניין עוד בכיתה א' כשהמורה הסבירה את החשיבות שלה בסוף משפט, אבל השבוע קיבלתי את טוש- הלק במשלוח מ"מסטיקים" ופתאום מצאתי את עצמי מצלמת את הציפורניים שלי בלי סוף!




המצב הזה הביא אותי להתייחס לכל פריט בביתי ובכלל שיש עליו את הדפס הנקודות. הרגשתי שאני רואה המון נקודות בדיוק כמו שבהריון נתקלים פתאום בהמון נשים בהריון ונדמה שכולן בהריון...

נכנסתי לתיקיות הקבצים במחשב והתחלתי לסקור את העבודות שתיעדתי שכוללות נקודות:
האלבומים של הילדים שלי מהפוסטים "תמונות מקושטות חלק ב' " ו"נוסטלגיה יפה ולא רחוקה מדי"



עוגת בת המצווה של נועה


עוגת יום ההולדת של רוני ואיתי מהפוסט  "הנה זה בא"


קופסת המתכת שהשתלבה עם הקאפקייקס שעיצבתי- מהפוסט "דברים יפים"

דמות בצק הסוכר על קאפקייק שכנתי יחד עם רינתי וצילמתי על רקע הבד שרכשתי ב- MAKE


מחברות מעוצבות ועטופות בבדים שרכשתי מ- MAKE
וכתבתי עליהם בפוסטים "סוף סוף ההתחלה" ו"שלום, אני נוסעת"




מפיות נייר שרכשתי בהילולה לכבוד מסיבת יום ההולדת שלי והאמת, כי חיפשתי תירוץ לרכוש מפיות עם נקודות...



כרטיסי ברכה לאריזות שהכנתי בראש השנה ובפסח. החומרים נרכשו ב"מסטיקים"


ביום ההולדת, כשקיבלתי מדנה את התיק המדהים תוצרת women'secret, התלהבתי במיוחד: שני דברים שאני ממש אוהבת: גם קאפקייקס וגם נקודות!!!


והנה עוד כמה מוצרים מעניינים שיפה למצוא עליהם נקודות:

באתרים הבאים תוכלו למצוא את הפריטים בתמונות:

שיהיה לכולנו סוף שבוע צבעוני ושמח!
קרין
www.facebook.com/Ugalina.Cakes

3 תגובות:

  1. זו כנראה מחלה מאד נפוצה כי גם אני מ ת ה על הנקודות הקטנטנות האלה!

    השבמחק
  2. אני דווקא מתחברת יותר לפרחים, אבל זה ממש חמוד.

    השבמחק