יום שבת, 21 ביולי 2012

נועם שלי בן שנתיים

היום חשבתי על זה שכשגרנו בעיר, ילדים שחגגו ימי הולדת בקיץ, היו מדלגים לפעמים על מסיבת יום ההולדת בגן או בכיתה. כאן, בקיבוץ, זה לא קורה. החופש הגדול הוא בסך הכל שבוע ימים ומתקיים באוגוסט.
יש לזה הרבה משמעויות ואחת מהן היא ההזדמנות החשובה לחגוג לנועם שלי יום הולדת בגן.
למה זה חשוב? קשה לי להסביר את המשמעות של זה. היה לי קל יותר לראות את התגובה של נועם כשהוא ישב על כיסא מול כל הילדים בגן ואת כולם שרים לכבודו והא המום, בוחן, תוהה, מנסה להבין אם זאת המשמעות של "יש לי יום הולדת" ולבסוף מחליט להכניס אצבע לפה וליהנות מהמוסיקה.
אחרי זמן קצר הוא "נפתח" והתחיל ליהנות מהמסיבה, מתשומת הלב ואפילו קיבל 2 פרוסות של עוגה במקום אחת!
יום הולדת שמח נועם שלי!

החלטתי השנה שגם פשוט זה יפה.
עוגה מעוצבת עם בצק סוכר זה משהו שלוח לא מעט זמן להכין. אני כמובן לא מוותרת על זה אבל רציתי להשתמש בחותכנים בלבד להכנת העוגה, כלומר, עוגה עטופה עם צורות שטוחות ולראות איך זה יצא.
ממליצה בחום! במיוחד לילדים קטנטנים שמתלהבים מאוד אפילו מאוטו נוסע...




ואם אתם שואלים את עצמכם איפה משיגים חותכנים כאלה:
בחנות "סער" בגן שמואל יש מבחר עצום של חותכנים. לעיתים קרובות אני מוצאת שם חותכנים שאני לא רואה בחנויות אחרות. ממליצה בחום לבקר שם.
מקור מומלץ נוסף: חנות אינטרנטית שנמצאת באנגליה ואני מזמינה ממנה. המחירים סבירים והשירות מצויין. המשלוח מגיע דיי מהר יחסית למשלוחים מחו"ל. יש להם מבחר של חותכנים (ובכלל) שקשה למצוא במרוכז בחנות אחת.
משם רכשתי את חותכן המכונית והענן. את הענן חיפשתי כמעט שנה (!!!) עד שמצאתי את מה שאני רוצה.
זה הקישור: www.cakescookiesandcraftsshop.co.uk
במסיבה היה קטע שנועם שם אצבע מהעוגה וטועם ממנה. היו לנו כמה וכמה שידורים חוזרים מהקטע הזה.
הוא לא הפסיק....
וטמיר, אחיו, מתגלגל מצחוק :-)

ואז ריקודים:
העיקר שהיה כיף וטעים!
יום הולדת שמח נועם מתוק שלי!

אשמח לקרוא את דעתכם על הפוסט ולענות על שאלות שעולות לגבי הכנת העוגה.
יום מקסים!
קרין

www.facebook.com/Ugalina.Cakes

7 תגובות:

  1. יוווו איך שהזמן עובר
    נועם מתוק והעוגה מקסימה. אהבתי מאד את העיצוב השטוח, נראה לי מאד הולם לגיל והביצוע מדויק ומקסים. ואני לא יודעת אם תכננת את זה או שזה במקרה אבל זה שהמפה מתאימה בצבעים לעוגה- זה בכלל שוס.

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי! לא שמתי לב שהמפה מתאימה.
      האמת שיוצא לי לפסל לרוב על עוגות כי זה מה שמבקשים וכ"כ חיכיתי להזדמנות להכין משהו שטוח. ניצלתי את ההזדמנות שלנועם אין דרישות מיוחדות :-)
      תודה!

      מחק
  2. מזל טוב לנועם!
    העוגה מקסימה! ממש כייף של מסיבה!

    השבמחק
  3. מקסים, נתת לי עכשיו רעיונות לבן שלי שיחגוג בחורף שנתיים.
    שיהיה המון מזל טוב, נראה שהיה מאד צבעוני ושמח.
    חן

    השבמחק