יום שישי, 27 בדצמבר 2013

שוק לוינסקי | חוויה של ממש

לחזור אחורה בזמן וליהנות מטעמים אותנטיים ומיוחדים....
מחפשים חוויה מהסוג הזה? צאו לסיור בשוק לוינסקי!


אני ממליצה בחום לטייל לאורך רחוב לוינסקי בתל אביב, אבל למי מכם שמחפש סיור מודרך ללא מדריך, אפשר לרכוש את כרטיסיית הטעימות שמציעה ביקור בשש נקודות וכמובן מובילה אתכם ברחובות של השוק.
אני חייבת לציין שהסיבה היחידה בגינה כותבת על הסיור ברשומה הזאת, היא משום שנהניתי בו מאוד. זאת הייתה הפעם השניה שאני חווה את הביקור הזה ואין ספק שאעשה זאת שוב.

התחלנו את הבוקר בבורקס של פנסו | רחוב לוינסקי 43 תל אביב
הסתבר לי מדודו של אבי, שפנסו הוא היחיד שעדיין פעיל במשך עשרות השנים מאז הקמת השוק, בכל הנוגע לבורקס.
אני מבינה למה: טעים וללא מרגרינה (כן, כן). כאן אף רכשתי את המקרונים הטעימים ביותר שטעמתי בישראל עד כה!

לאחר מכן דילגנו למעדניית יום טוב |  רחוב לוינסקי 43 תל אביב
האמת, במעדנייה הזאת התאהבתי וכך גם בני משפחתי. הטעם, הייחודיות, העיצוב והאנשים- פשוט כיף! בזכות האנשים הבאתי לכאן את הורי וגם הם התאהבו.

מבט הרחוב מעניין: כל כך הרבה מכוניות עם אנשים, צפיפות עם ריחות של שוק, רעש וסאון ולעומת זאת שקט, רוגע וטעם כשנכנסים לתוך החנות, המעדנייה, המסעדה...

פסטה בעבודת יד במזנון האיטלקי | רחוב לוינסקי 55 תל אביב
חשבתי לעצמי: "פסטה, מה כבר כ"כ מיוחד בפסטה? בשביל זה אני מגיעה עד לכאן?"
טעיתי! זאת הפסטה הטעימה ביותר שטעמתי עד היום!
והעיצוב של המקום.....מקסים וקסום!

סנדר | רחוב לוינסקי 50 תל אביב
כשקראתי על המטבח היהודי אצל סנדר הנחתי שיהיה טעים אבל אולי לא לטעמי. כתבו שם על הגפילטע פיש (לא המאכל האהוב עלי) אבל הופתעתי....הטעימות שקיבלנו היו ייחודיות כי הן נעשות במקום ומזכירות לי את ביתה של סבתי (ז"ל).
חלק בלתי נפרד מהטעימות הוא הגזוז בטעמים שלרוב אני לא שותה. אם כבר אז כבר...כן, טעים!
איך הלק? :-)

חלפנו על פני חנות לחד פעמי וימי הולדת ומה מצאתי......את אחד הפריטים שאני הכי אוהבת לרכוש במחירים שפויים!

טעימה יוונית של סופלאקי האוזריה | רחוב מטלון 44
תודו שהעיצוב של המקום מיוחד!

כן, זה על הקיר.... וכמובן כמובן שהטעימה לא פחות טעימה!

בשוק חנויות ממתקים ותבלינים רבות. באחת החנויות רכשתי את קופסת הפח היפה הזאת כשהיא מלאה בממתקים לחג המולד. הממתקים האלה דווקא לא ממש היו לטעמי, אבל קופסת פח מעוצבת...כן לטעמי.
בעיקרון, הקופסה מיועדת לשמש כעששית לאחר אכילת הממתקים. החלונות מחוררים ויש מקום לנר קטן.
לאור הפתח שמעל, מצאתי לה שימוש אחר....אריזה לטישו!


כשהגעתי הביתה, מייד טעמתי מהמקרונים ואת הנותרים הכנסתי לצנצנת במטבח. הצבעוניות עם המדבקה מוסיפה למראה של המטבח. לא התאפקתי וצילמתי סט תמונות:

ניתן להשיג את המדבקה שעל גבי הצנצנת ואת הספל המיוחד בחנות Dreams and Wishes.

תיהנו!
קרין, עוגלינא: www.facebook.com/Ugalina.Cakes

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה