יום שני, 6 באוגוסט 2012

בעד עין טובה

וואו! כל כך הרבה לכתוב על אירוע אחד... ידעתי שיהיה לי הרבה מה לכתוב אבל לא תיארתי לעצמי.
אז יש לי את הרשומה הזאת שאני מקדישה לשקיות ההפתעה שהכנתי לילדים במסיבת יום ההולדת של נועם
ואת הרשומה הבאה שתעסוק בעוגה... יש למה לצפות (לצפות עוגה, הכוונה)



יש לי ב- Pinterest אלבומים שלמים שהיוו השראה למסיבה הזאת, אבל אחד האלבומים האהובים עליי הוא אלבום האריזות.
מאז ומעולם אני זוכרת את ההורים שלי שמים דגש על עיצוב האריזות של המתנות שהם מעניקים.
בהמשך דרכי, כשעבדתי בחנות לאומנות, נתקלתי בלא מעט ספרים שעוסקים בטכניקות אריזה מעניינות ומיוחדות.
היום אני מוצאת את עצמי מחפשת דרכים יצירתיות לארוז מתנות, כמו, לדוגמא, האריזות של מתנות החג בפסח)

לקראת יום ההולדת, חיפשתי לרכוש אריזות של שקיות נייר וחשבתי לקשט אותן אבל... לא מצאתי אריזה שתכיל את כל ההפתעות שרציתי.
אז נזכרתי שבראש השנה הכנתי אריזות בעצמי מנייר.
בקישור הזה תוכלו להיכנס להדרכה המפורטת...

השתמשתי בקרטון פשוט ורגיל כשהרוחב של כל צלע הוא 11 ס"מ והגובה 21 ס"מ.
חיררתי את הקצוות עם מחורר, העברתי סרט שהצמדתי לתחתי האריזה.
על זה הדבקתי עיניים מודפסות (בדיוק כמו שהשתמשתי לטובת הכובעים)
הנה תמונות שמציגות חלק מהתהליך ואת התוצאה:












האריזה הנוספת שהכנתי, היא אריזה לפופקורן.
זה התחיל בחיפוש אחר אריזות ל"שקית ההפתעה". בשלב הראשון חשבתי להשתמש באריזות פופקורן שמצאתי בחנות סער  ליד גן שמואל (שאני ממליצה בחום לבקר בה לאור המבחר העצום של מוצרי יום הולדת וציוד לאפיה ובצק סוכר) והמשיך בפוסט מהבלוג One Charming Party שפירט כיצד להכין אריזות פופקורן.
אז החלטתי שלאור כמות המתוק המרובה שתהיה בשולחן הקינוחים, כדאי לשלב גם מלוח וטעים.
השתמשתי בהנחיות שבקישור הזה אבל... הפכתי את הצד אליו מקפלים כדי שהחלק החיצוני יהיה חלק.
הדפסתי את הדוגמא על נייר צבעוני (הניירות הקשיחים נוחים יותר לטובת הנושא, אבל לא חובה).
הנה עוד שתי הנחיות שמצאתי לאריזות פופקורן (און לא ניסיתי, אבל אולי הן יהיו יותר נוחות לכם):
* אלבום הפליקר של Melstampz
* מהאתר של דיסני: FamilyFun

וזאת התוצאה:








זהו להפעם...
אשמח מאוד לקרוא את התגובות שלכם ולקבל פידבקים.
יום מקסים,
קרין
www.facebook.com/Ugalina.Cakes

8 תגובות: