יום ראשון, 21 באוקטובר 2012

התחדשות

סוף השבוע שחלף לו זה עתה, מסמל יותר מכל התחדשות:
מירי התחתנה, לימור ילדה, חברות וחברים וגם אני מתחילים דרך חדשה.
מיום שישי מירי היא רעייתו של, מלפני כשבוע לימור היא אימא של וממחר אני סטודנטית בנוסף לרעיה ואימא:
התחדשות, רנסנס, תבחרו אתם
אני בחרתי ליצור לכל אלו:

איך אני אסביר לכם כמה אני מתרגשת ממחר? איך?
נכון, כבר יש לי תואר ראשון
נכון, כבר זמן רב (שנים) אני מדמיינת את עצמי עושה את הצעד אבל עכשיו זה לא הדמיון
נכון, אני כבר לא בכיתה א'
אבל לחזור ללמוד? וגם לעבוד? וגם להיות אימא ורעיה או רעיה ואימא? אימא'לה!!!

מה עושים?
מעצבים!

ללימור נולדה בתה השנייה והחבר'ה החליטו להביא לה עוגת מוצרי תינוקות. מכירים? בטח!
קיבלתי עוגה כזאת מרחלי כשילדתי את נועמון שלי וזאת הייתה אחת המתנות המדהימות שזכרתי מהאירוע.

יש לי ניסיון בעוגות מסוג אחר, אבל העוגה האת הייתה כיפית להכנה:
זה התחיל כך:
 המשיך כך:
 ונקשר כך:
בנוסף, הכנתי כרטיס ברכה שמיועד להכיל מלל נרחב:

 למירי, שהתחתנה ביום שישי, הכנתי את הכרטיס הבא:

ולחברים ממקום העבודה הקודם, עיצבתי מחברות (טרם סיימתי)- לכל אחד מחברת מיוחדת משלו/ ה בהתאם לאיך שאני תופסת אותם:
ככה נראתה כל אחת מהמחברות במקור:
וככה הן נראות:
המחברת הזוהרת:

המחברת הרגועה:
והתגית החומה נרכשה ביריד שהיה ביפו בניצוחה של נתנאלה.

המחברת האפנתית:
המחברת המעודכנת:
המחברת המגוונת:
 המחברת המתוחכמת:
וזאת המחברת שלי למחר...
ויש עוד כמה מחברות בדרך, אבל עליהן אכתוב ברשומה אחרת.
וואי, אני מתרגשת.
שלום כיתה א!
דרך צלחה לכל המתחדשים,
קרין
http://www.facebook.com/Ugalina.Cakes







8 תגובות:

  1. מאוד אוהבת את הסגנון שלך, נהנית כל פעם מחדש. המתנות שהכנת יפיפיות, במיוחד המחברות, כל אחת וייחודה. המון בהצלחה. כל הכבוד לך על האומץ. אני עם הרבה פחות בקושי שורדת :) בטוחה שעם כזו מחברת, תתחילי ברגל ימין!

    השבמחק
    תשובות
    1. קרין, תודה רבה!
      אני תוהה אם זה אומץ או טיפשות :-)...סתם...
      עם כישרון כמו שלך ויצירתיות מדהימה, גם אצלך זה עניין של זמן
      לקח לי כמה שנים להגיע להחלטה :-)

      מחק
  2. וואו הכל מקסים! המחברות מדהימות!
    שיהיה המון המון בהצלחה!

    השבמחק
  3. את משהו!!! כל הכבוד על הצעד האמיץ! מאחלת לך המון הצלחה!!! אבל אל תשכחי גם ליצור ולהשוויץ.....
    כל העבודות שהראית כאן משגעות והכי הכי אהבתי....את המחברת שהכנת לעצמך!!!

    השבמחק
  4. הכל פשוט משגע!
    כל הכבוד על העשייה
    ובהצלחה!!

    זהבית שקד

    השבמחק